Corteva представила фінансові результати за четвертий квартал та повний рік, що закінчився 31 грудня 2023 року.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на пресреліз Corteva
За весь 2023 рік чисті продажі знизилися на 1%, а органічні продажі зменшилися на 3% порівняно з попереднім роком.
Чисті продажі насіння зросли на 5%, а органічні – на 7%. Ціна зросла на 13% глобально через продовження реалізації стратегії компанії «ціна за цінність» та попиту на нові технології. Зниження обсягів було спричинене зниженням обсягів вирощування кукурудзи в Латинській Америці, виходом з Росії, зменшенням посівних площ під кукурудзою в регіоні EMEA, що було частково компенсовано збільшенням посівних площ під кукурудзою в Північній Америці.
Чисті продажі засобів захисту рослин знизилися на 9%, а органічні продажі знизилися на 12%.
Дохід по ЗПБО та прибуток на акцію (EPS) від діяльності, що триває, склали 941 млн дол. США та 1,30 дол. США за акцію, що відповідно на 23% та 22% менше, ніж у попередньому році.
Компанія надала прогноз на 2024 рік і очікує, що чисті продажі продукції будуть в діапазоні від 17,4 млрд до 17,7 млрд дол. США, а операційний показник EBITDA – в діапазоні від 3,5 млрд до 3,7 млрд дол. США. Операційний прибуток на акцію очікується в діапазоні від 2,70 до 2,90 дол. США.
Грошовий потік від операційної діяльності очікується в діапазоні від 2,1 млрд до 2,6 млрд дол. США. Вільний грошовий потік1,4 очікується в діапазоні від 1,5 млрд до 2,0 млрд. дол. США.
«У Corteva ми вважаємо 2024 рік ще одним роком високого попиту на наші диференційовані продукти та постійного зосередження на управлінні керованими елементами, наданні передових технологій нашим клієнтам і створенні постійної, додаткової цінності для наших акціонерів. Ми відкоригували фінансові рамки на 2025 рік на основі результатів 2023 року та очікувань щодо подальшого зростання прибутків і збільшення маржі у 2024 та 2025 роках», – Чак Магро, Головний виконавчий директор.
За четвертий квартал, що завершився 31 грудня 2023 року, чисті продажі знизилися на 3% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Органічні продажі знизилися на 8%.
Обсяг знизився на 9% порівняно з минулорічним періодом, переважно в Латинській Америці, через постійні несприятливі фактори в сегменті засобів захисту рослин та стратегічну оптимізацію продуктового портфелю.
Ціна зросла на 1% порівняно з попереднім роком, відображаючи широкомасштабне ціноутворення в сегменті насіння та продовження реалізації стратегії компанії «ціна за цінність» при одночасному управлінні зростаючим конкурентним тиском в сегменті засобів захисту рослин.
Збиток від безперервної діяльності за ЗПБО після сплати податків на прибуток склав 231 млн дол. США у четвертому кварталі 2023 року порівняно зі збитком у розмірі 41 млн дол. США у четвертому кварталі 2022 року. Операційний показник EBITDA за четвертий квартал склав 386 млн дол. США, що на 4% більше, ніж у попередньому році.
Джерело: propozitsiya.com