Власним флотом компанія «Кернел» перевозить приблизно 10% обсягів, розповів директор з логістики компанії Микола Мірошниченко. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Rail.insider. «За майже три роки воєнного стану ми, як і більшість бізнесів в Україні, адаптувалися і навчилися керувати ризиками, перетворюючи їх на можливості. 2025 фінансовий рік є роком фермера — саме українські агровиробники вирішують,куди і як збувати продукцію. І ми бачимо для себе потенціал у тому, щоб запропонувати свої сервіси. Як найбільший логістичний оператор в агроіндустрії ми у «Кернел» надаємо послуги з перевалки олії та збіжжя на своїх терміналах. Будемо активно розвивати цей напрям та нарощувати обсяги», — уточнив Микола Мірошниченко. Він додав, що компанія вважає потужності на Дунаї планом «Б». «Дунай — це варіант для утримання експорту, коли немає великої води, але це не шлях для зростання. За умови стабільної роботи морського експорту ми у своїй стратегії залишаємо потужності на річці планом «Б» — на випадок проблем із портами Великої Одеси», — пояснив директор з логістики компанії. Цього літа агрохолдинг почав активно впроваджувати електронні товарно-транспортні накладні. Хоча наразі це не є обов’язковим на державному рівні, проте у компанії вирішили рухатись у бік диджиталізації логістики та залучати до цього партнерів на ринку. «Навіть у Європі ця технологія ще не розповсюджена, тому сподіваємося, що таким чином Україна та її цифрові сервіси зможуть і у цьому напрямку бути прикладом для наслідування», — наголосив Микола Мірошниченко. Він також розповів про власний флот компанії. «Інвестиція у флот для нас — це насамперед логічний крок у майбутнє розуміння ринків, в яких ми працюємо. На сьогодні наші судна покривають приблизно 10% наших об’ємів на перевезення. Маючи такий актив, ми маємо можливість аналізувати, як цей бізнес працює, щоб максимально ефективно використовувати ці можливості», — сказав директор з логістики агрохолдингу.
Джерело: propozitsiya.com