Державна продовольчо-зернова корпорація системно працює над збільшенням поставок готової продукції під власним брендом. У поточному маркетинговому році корпорація на 60% збільшила продажі на внутрішньому ринку України. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-центр ПАТ “ДПЗКУ”.
Так, якщо за 8 місяців 2017/18 МР ДПЗКУ продала на внутрішній ринок України 46,58 тис. тон готової продукції, то за 8 місяців 2018/19 МР – 73,2 тис. тон. При цьому план поставок у поточному МР було перевиконано майже на 10%. Найбільші обсяги постачання готової борошномельної продукції припадають на Чернігівську, Сумську, Полтавську, Київську, Житомирську, Хмельницьку та Львівську області.
Такого результату ДПЗКУ досягла шляхом розширення ринків збуту, зокрема виходу в роздрібні торгівельні мережі, та розширенню асортименту готової продукції. При цьому корпорація здобула понад 50 нових контрагентів.
Завдяки ефективним капітальним інвестиціям ДПЗКУ зможе і надалі збільшувати обсяги продажів готової продукції на внутрішньому ринку України. Зокрема, в кінці січня 2019 року філія ДПЗКУ «Кролевецький КХП» оновила власне обладнання для фасування борошна. Відтак, підприємство зможе фасувати за зміну 8 тон борошна у пакети місткістю 1, 2 та 5 кілограм. На початку лютого на філії «Черняхівський елеватор» завершили монтаж нової лінії, яка фасуватиме гречану і манну крупи, рис та цукор під торгівельним знаком ДПЗКУ. У поточному МР корпорація планує збільшити обсяги виробництва борошна на 15%.
До інформації: наприкінці листопада минулого року усі переробні підприємства ДПЗКУ отримали сертифікат відповідності системі безпечності харчової продукції ISО 22000:2007, або ж НАССР. Така система контролю є одним із найнадійніших засобів захисту споживачів, і гарантує безпечність продукції на всьому шляху харчового ланцюжка. Відтак, перехід переробних філій корпорації на систему НАССР гарантує стабільно високу якість продукції за рахунок систематичного контролю на всіх стадіях виробництва.
Джерело: propozitsiya.com