Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/koppst/htdocs/koppst.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
Експортери агропродукції переорієнтовуються із західного напрямку на чорноморські порти | ► КОППСТ

Експортери агропродукції переорієнтовуються із західного напрямку на чорноморські порти

Експортні відвантаження автомобільним транспортом почали знижуватися у звʼязку з перекриттям вʼїзду та страйками перевізників сусідніх країн Європи. Станом на 18 грудня загальний експорт автотранспортом у грудні склав 233 тис. тонн, порівняно з 296 тис. тонн у листопаді та 310 тис. тонн у жовтні. Відновлення активних страйків та перекриття доріг на вʼїзді в сусідні європейські країни спричинило скупчення великої кількості вантажівок на кордонах. Найбільш ефективними в пропуску автотранспорту залишаються переходи «Парубне – Сірет» на кордоні з Румунією та «Чоп – Захонь» на кордоні з Угорщиною.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис в telegram каналі SPIKE BROKERS.

Агроекспорт залізничним транспортом через кордони в напрямку Європи продовжує зменшуватися в грудні та склав близько 393 вагонів на добу. В середньому на добу з України відправляється два європотяги через кордон з Польщею, один на Угорщину, один на Словаччину та майже три на Румунію.

Протягом тижня середньодобова норма обробітку (вивантаження) вагонів в портах Чорного моря склала 950-1050 вагонів на добу. Середньодобова кількість вагонів, які рухаються в напрямку портів Чорного моря, продовжує зростати.

Вартість перевезень залізничним транспортом в Україні почала стабілізувалась. Наявність альтернативного перевезення автомобільним транспортом створює значну конкуренцію залізничним перевезенням.

Станом на 15 грудня агроекспорт водним транспортом у грудні склав 2.9 млн. тонн включно з запланованими на підхід суднами. Обʼєм відвантаження через Дунайські порти України суттєво нижчі за морські порти.  

Стабільний попит на перевезення вантажів з українських портів Чорного моря тримають ставки фрахту на незмінному рівні.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *