МХП продаватиме свою продукцію під логотипом «Та сама курочка» замість «Нашої Ряби»

Голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк вирішив відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на продукції, яку виготовляє група компаній. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на інформагентство «Інтерфакс Україна».

Замість цього використовуватимуть логотип «Та сама курочка». «Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив наразі відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції», — написав він у соцмережі. Згідно з даними на сайті бренду, продукція «Нашої Ряби» продаватиметься під логотипом «Та сама курочка».

Як повідомлялося, інвестиційна компанія In Venture у серпні 2021 року проаналізувала динаміку зміни вартості українських брендів. За її даними, вартість бренду «Наша Ряба» агрохолдингу МХП у 2020 році знизилася на 15,3% порівняно з 2019 роком — до $160 млн. Бренд посів 10-те місце у рейтингу найдорожчих торгових марок України.

“МХП” – найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj. Земельний банк компанії в Україні становить майже 370 тис. га.

Агрохолдинг у 2020 році отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році, переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, зумовлені річним послабленням гривні на 16%.

Виручка компанії в 2020 році скоротилася на 7% — до $1,91 млрд. Її скоригована EBITDA і операційний прибуток знизилися на 7%, відповідно до $395 млн і $201 млн, а рентабельність продажу збереглася на рівні 21%.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *