Голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк вирішив відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на продукції, яку виготовляє група компаній. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на інформагентство «Інтерфакс Україна».
Замість цього використовуватимуть логотип «Та сама курочка». «Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив наразі відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції», — написав він у соцмережі. Згідно з даними на сайті бренду, продукція «Нашої Ряби» продаватиметься під логотипом «Та сама курочка».
Як повідомлялося, інвестиційна компанія In Venture у серпні 2021 року проаналізувала динаміку зміни вартості українських брендів. За її даними, вартість бренду «Наша Ряба» агрохолдингу МХП у 2020 році знизилася на 15,3% порівняно з 2019 роком — до $160 млн. Бренд посів 10-те місце у рейтингу найдорожчих торгових марок України.
“МХП” – найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок агрохолдинг постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj. Земельний банк компанії в Україні становить майже 370 тис. га.
Агрохолдинг у 2020 році отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році, переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, зумовлені річним послабленням гривні на 16%.
Виручка компанії в 2020 році скоротилася на 7% — до $1,91 млрд. Її скоригована EBITDA і операційний прибуток знизилися на 7%, відповідно до $395 млн і $201 млн, а рентабельність продажу збереглася на рівні 21%.
Джерело: propozitsiya.com