Zespri та Pagoda організували святкову церемонію з нагоди виведення нового червоного плоду ківі на китайський ринок.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на freshplaza.
Зазначається, що компанія понад 10 років працювала над дослідженнями та вирощуванням цього нового сорту. Обмежена кількість реалізовувалася у магазині Pagoda в Шанхаї, а також в інтернет магазині Zespri на платформі електронної комерції Tmall, яким керує виключно Pagoda.
Новозеландський фрукт неймовірно популярний на китайському ринку. Фрукти ківі Zespri є одними з найвідоміших світових фруктових брендів, а Китай — найбільшим ринком фруктів.
Zespri націлений на безпеку харчових продуктів, свіжість, здоров’я та якісний смак. Кожен шматочок плоду ківі Zespri, який залишає Нову Зеландію, повинен відповідати суворим стандартам та пройти 12 етапів системи управління якістю. Тільки так можна гарантувати найвищу якість продукції.
Глава Zespri China Цзян Шицзе заявив, що червоний фрукт ківі вперше виходить на ринок Китаю і це має стратегічне значення для Zespri.
Джерело: propozitsiya.com