Агрохолдинг «НІБУЛОН» звернувся до французьких організацій із проханням допомогти придбати ще 250 вагонів-зерновозів. Про це йшлося під час візиту посла Франції Мікаеля Ру до Миколаєва, де, зокрема, обговорив з представниками «НІБУЛОНу» проблему заблокованого флоту та необхідність його виведення для збільшення експортного потенціалу Дунаю.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис на facebook сторінці «НІБУЛОН».
Зокрема, Михайло Різак, директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу», зазначив, що евакуація флоту з миколаївського портового вузла має повернути ціну на фрахт на Дунаї на довоєнний рівень, що здешевить логістику на близько 10 доларів за тонну.
Михайло Різак також наголосив, що побудована компанією вже у воєнний період логістика Дунаєм зіграла важливу роль для всього українського експорту в той час, коли глибоководні порти Одеси не працювали. Однак, незважаючи на високий потенціал і практичність, на сьогодні цей експортний шлях не використовується на максимум, адже програє в вартості логістики до порту глибоководним портам Одеси на 6-8 доларів за тонну.
«Зараз Бессарабія є дорожчою в плані залізниці й доставки автотранспортом у порівнянні з глибоководними портами, оскільки це додаткові 250 км автошляхів і 200 км залізниці, що здорожчує логістику», – зазначив пан Різак.
Вихід він вбачає у вирівнюванні ситуації, зокрема, «Укрзалізниця» могла б забезпечити конкурентні умови доставки агропродукції до дунайських портів, надавши спеціальні тарифи на свої послуги. Також через посла Михайло звернувся до французьких організацій із проханням допомогти придбати ще 250 вагонів-зерновозів.
«Якби Україна імплементувала досвід ЄС щодо компенсації/скасування акцизу на пальне для каботажних перевезень, ми б врятували дороги від вантажівок і сьогодні бачили б Південний Буг і Дніпро судноплавними», – впевнений директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу».
Джерело: propozitsiya.com