«НІБУЛОН» розширює логістичні можливості на Південному Бузі

У рейс Миколаїв — Нова Одеса річкою Південний Буг вийшов об’єднаний караван «НІБУЛОНа» у складі 1 буксира-штовхача, 4 барж та 1 портового буксира (замість звичних 1 буксира-штовхача та 1-2 барж).

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на nibulon.com.

Реалізація такого рішення оптимізує логістичний ланцюжок водних перевезень компанії Південним Бугом, а також покращує екологічну та інфраструктурну ефективність за цим напрямком. Адже кожен один такий рейс забезпечує транспортування річкою із Нової Одеси та Вознесенська на зовнішній рейд Миколаївського морського порту понад 9,0 тис. тонн вантажів замість 4,0 тис. тонн двома баржами.

Це означає, що 375 вантажівок (ще 208 на додачу до 167 вантажівок від 4,0 тис. тонн) не заїдуть до Миколаєва на різні перевантажувальні термінали, адже їм буде логістично й економічно вигідніше вивантажуватись ближче до місця збору або зберігання врожаю за напрямком автошляху у Новій Одесі та Вознесенську.

Слід відзначити, що і 9,0 тис. тонн — не межа для барже-буксирного складу із 4 баржами, адже це лише 70% від загальної вантажопідйомності цих суден. Окрім того, при використанні модернізованих суден проєкту В5000М можна збільшити вантажоперевезення одного рейсу більше ніж вдвічі. Для більшого навантаження барж необхідно на державному рівні ініціювати й проводити днопоглиблення річок. «НІБУЛОН», покладаючись лише на власні сили та техніку, виконав 154 км днопоглиблювальних робіт українських річок.

«НІБУЛОН» відроджує судноплавство та щороку нарощує обсяги вантажів, які транспортуються українськими водними шляхами, чим підтверджує ефективність власної глобальної стратегії відродження Дніпра і Південного Буга як головних транспортних артерій.

У 2020/21 маркетинговому році флот компанії встановив рекорд, перевізши внутрішніми водними шляхами близько 4,3 млн тонн вантажів, що перевершило результат 2019/20 маркетингового року на 11%. 

У 2021/22 маркетинговому році «НІБУЛОН» націлений підкорити наступну висоту у водних вантажних перевезеннях — 4,5-5 млн тонн і вище. Це новий виклик, над яким ми працюємо уже зараз.

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *