У 2021 році ТОВ «Варіант Агро Буд» створило на ринку дощувальних машин нову торговельну марку Variant Irrigation, що поєднує досвід та експертизу компанії у галузі сільськогосподарської техніки та широку виробничу базу задля задоволення потреб сучасних аграріїв. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз компанії.
У травні 2021 року в результаті угоди з KMZ INDUSTRIES торговельна марка Variant Agro Build, що раніше належала ТОВ «Варіант Агро Буд», перейшла новому власнику. За компанією ТОВ «Варіант Агро Буд» залишились численні виробничі потужності та штат професійних інженерів та конструкторів.
Уся вивільнена команда спеціалістів посилила вже знайомий для компанії напрямок виробництва широкозахватних систем зрошення. Для даного напрямку ТОВ «Варіант Агро Буд» створило нову торговельну марку Variant Irrigation, під якою й будуть представлені на ринку дощові системи компанії.
Представники ТМ Variant Irrigation наголошують, що це не нова сфера діяльності, а зміщення фокусу розвитку компанії. «Команда ТОВ «Варіант Агро Буд» вже за перші півроку реалізувала більше 100 дощувальних машин, що є рекордним для українського ринку. Так пікова кількість продажів за минулі роки серед інших брендів сягала лише 125 систем за рік», — наголошує комерційний директор компанії Ілля Жемелінський.
Фокусування зусиль на зрошувальних системах дозволить компанії максимально ефективно та оперативно реагувати на нові запити аграріїв, що виникають з ростом попиту на якісну вітчизняну агротехніку.
Зараз над проєктом працюють більше ніж 400 співробітників (серед яких 20 висококваліфікованих досвідчених конструкторів та технологів) на 16 тис. м2 повністю обладнаного виробництва, аби гарантувати якість та надійність кожного виробу Variant Irrigation.
Для забезпечення високого рівня дощувальної техніки на підприємстві функціонує власна лабораторія оцінки якості металевих виробів. Кожна труба дощувальної машини перевіряється на герметичність та витримку під тиском до 10 атмосфер.
«За останній рік роботи компанія також посилила сервісну складову свого бізнесу: сьогодні ми маємо 3 представництва на території України, 5 сервісно-монтажних бригад та власний склад комплектуючих, що дозволяє вирішувати більшість сервісних питань клієнтів усього за добу», — зазначає Ілля Жемелінський.
Керівництво компанії наголошує, що головним пріоритетом є якість кожного виробу, тому для виробництва використовуються аналогічні комплектуючі, що й у закордонних конкурентів. Саме тому продукція компанії активно експортується в країни Європи та СНД.
Аби не бути голослівними, щодо високої якості зрошувальної техніки, компанія надає можливість потенційним клієнтам побачити на власні очі роботу дощувальних машин та поспілкуватися з представниками господарств, що вже активно їх експлуатують.
Джерело: propozitsiya.com