Главная / АГРОНОВИНИ / Оман – ще один перспективний напрямок для експорту української агропродукції

Оман – ще один перспективний напрямок для експорту української агропродукції

Освоєння нових ринків збуту для вітчизняних виробників продукції стало надважливою задачею в останні роки. До того ж великий експортний потенціал та різноманіття якісного продовольства дає можливість розширяти географію поставок і до держав Аравійського півострова. Аналітичний відділ Ради з питань експорту продовольства, вирішили дослідити один з провідних ринків збуту країни  Південно-Західної Азії – Оман. А саме, яка агропродукція та продукти харчування є найбільш затребуваними та що саме наша країна може запропонувати. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-службу Ради з питань експорту України.

Соняшникова олія, пшеничне борошно, яйця птиці – є топ-продуктами, які країна вже постачає на даний ринок. Пропозиція невелика, в той час як дана країна має досить низькі показники виробництва, проте стабільно зростаюче населення та ВВП. В той час, дослідивши імпортний попит даної країни можна відзначити, що найбільше на даний ринок постачається м’яса свійської птиці, шоколаду, пшениці, цибулі, сиру та хлібобулочних виробів. Частка України в даних сегментах мізерна або взагалі відсутня.

М’ясо свійської птиці – один з головних експортних продуктів нашої держави. Загальний обсяг експорту у 2018 році становив 328,9 тис. т, тоді як річний попит Оману складає близько 100 тис. т. Загалом головними імпортерами до країни є ОАЕ, Бразилія, Іспанія та США. Попит на курятину на даному ринку є стабільно високим, що і робить його популярним серед інших різновидів м’яса.

Шоколадні вироби також топ-експортний продукт у 2018 році. Імпортний попит на даний продукт оцінюється у 85 млн USD. Постачання на даний ринок відбуваються з ОАЕ, Франції, Італії та Великобританії. Споживач віддає перевагу продукції у розфасовці до 2 кг.

Поставки української пшениці обчислюються в мільйонах тон. Попит на дану харчову культуру стабільний до зростання. Імпорт оцінюється у 139 млн USD. Головними конкурентами для українського виробника у даному сегменті є Аргентина та Австралія.

«Більше половини всього ринку цибулі до Оману постачає Індія. Ринок сирів нестабільний, і в середньому імпорт останніх п’яти років складав 73 млн USD. Українським виробникам варто звернути увагу, що найбільшим попитом на даному ринку користуються плавлені та терті сири. У сегменті хлібобулочних виробів споживач віддає перевагу тістечкам, солодкому печиву та вафлям», – стверджують в Аналітичному відділі Ради з питань експорту продовольства.

Загалом ринок продуктів харчування Оману оцінюється у 1,3 млрд USD, агропродукції – 354,4 млн USD.

Джерело: propozitsiya.com

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Перший в Україні пакгауз для кавунів та динь побудують в Херсонській області

У Херсонській області в рамках розвитку сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу «Широке», який з 2013 року працює ...