Імплементація Закону України №2496-VIII «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції», сприятиме очищенню органічного сектору від недобросовісних виробників. Таку думку висловила в. о. Міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева під час відкриття V Міжнародної конференції з органічного рослинництва, яка протягом двох днів (20-21 червня) проходить в Полтавській Національній аграрній академії. Так, програмою заходу передбачено проведення Дня органічного поля, де буде продемонстровано нові технології в дії. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-центр Мінагрополітики.
«Я – великий прихильник органічного виробництва, тому що саме ця галузь є трендсеттером для всього українського АПК в питаннях високих стандартів простежуваності, безпечності та якості продукції і, розуміючи це, Мінагрополітики приділяє їй велику увагу. Новий закон, який буде введено в дію 2-го серпня поточного року, стане знаковою подією не тільки для цього сектору, але і для всього агропромислового комплексу України», – зауважила в. о. Міністра.
Так, під час заходу було зазначено, що Закон України №2496-VIII посилює конкурентоспроможність сумлінних виробників, які дотримуються правил органічного виробництва.
За словами Ольги Трофімцевої, відповідно до статті 34 Закону України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції», забороняється маркування державним логотипом для органічної продукції сільськогосподарської продукції, що була отримана не в результаті органічного виробництва або є продукцією перехідного періоду, а також використання під час маркування такої продукції будь-яких позначень та написів «органічний», «біодинамічний», «біологічний», «екологічний», «органік» та будь-яких однокореневих або похідних слів від цих слів з префіксами «біо-«, «еко-« тощо будь-якими мовами. Дотримання даних вимог буде контролюватися Держпродспоживслужбою.
Таким чином недобросовісні виробники не зможуть вводити в оману споживачів.
Джерело: propozitsiya.com