У серпні 2020 року, громадська спілка «Карпатський смак» та швейцарсько-українська програма «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» підписали угоду про співпрацю, метою якої є підтримка просування оригінальних, справжніх, смачних продуктів з регіону Українських Карпат під торговою маркою «Смак Українських Карпат». Це унікальна ініціатива з великим потенціалом!
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз ГС «Карпатський смак».
Торгова марка «Смак Українських Карпат» об’єднує двадцять шість малих та середніх карпатських виробників та пропонує понад 300 маркованих продуктів: свіжі та витримані сири, молочні продукти, оригінальні м’ясні вироби, дикорослі рослини (гриби, трави) та продукти з них (свіжі та перероблені), мед і пилок, олія, зернові культури, фруктове варення, сиропи, риба та вино.
«Кожний виробник — особливий. Зі своїм автентичним продуктом та особистою історією. І хоча ми всі різні, та нас об’єднує бажання створювати унікальну екологічно чисту та якісну продукцію з Карпатського краю», — розповідає Павло Тізеш, голова правління ГС «Карпатський смак».
Основною метою торгової марки є посилення конкурентоспроможності малих та середніх виробників в Карпатському регіоні з метою стимулювання його економічно-соціального розвитку. Торгова марка не лише допомагає виробникам вийти на вищий рівень, але й створює та покращує позитивний імідж Українських Карпат.
Джерело: propozitsiya.com