В.о. керівника Адміністрації морських портів України Райвис Вецкаганс повідомив, що на сьогодні через блокаду Керч-Єнікальського каналу судна простоюють в акваторії Азовського моря в середньому добу. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Delo.ua.
“Сьогодні частина вантажів вже обробляється в Миколаєві, в порту Ольвія. Сьогодні “Метінвест” вже частково перейшов в цей порт… Більш того, через Керченський моста не заходять великі судна типу Panamax… і далекі ринки вже не працюють через порти Азовського басейну, а перейшли на Миколаївські і Одеські порти. Тому нам потрібно закінчити будівництво зернового комплексу… в Маріуполі, тому як судна із зерном поменше і вони можуть переходити через Керченський міст. Сподіваюся, що восени проект буде закінчений”, – повідомив Р. Вецкаганс.
Під закінченням будівництва Вецкаганс має на увазі завершення реконструкції причалу №4 в Маріупольському порту, біля якого ДП “Маріупольський морський торговельний порт” планує запустити восени першу чергу зернового терміналу.
Крім того, в АМПУ повідомили, що в 2019 році будуть проводитися днопоглиблювальні роботи в Азовському регіоні.
“Це той регіон, який у всіх на слуху. Наше завдання – спрямовувати всі наявні фінансові ресурси на підтримку інфраструктури. У т. ч. ми плануємо провести в 8 портах, але порти Маріуполя і Бердянська пріоритетом”, – зазначив Вецкаганс.
Глава АМПУ також розповів, що Адміністрація морських портів України на сьогодні розробляє стратегію для власних буксирів.
“У нас є зараз 8 буксирів, але потрібно розуміти, що буксирування – не зовсім наша послуга. Ми вийдемо з пропозиціями з точки зору комерції… з пропозиціями, як це акумулювати… АМПУ хотіла б, щоб буксирний ринок України був більш регламентований по сертифікації послуг , по страховці послуг і за віком судів… Ринок потрібно регламентувати”, – повідомив Вецкаганс.
Джерело: propozitsiya.com