Незважаючи на турбулентні умови 2020 р., компанії «Укролія» вдалося досягти помітних результатів у розвитку органічного напрямку.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на ukroliya.com.
Так, за підсумками 2019/20 МР «Укролія» посіла 2 місце в рейтингу українських експортерів органічної соняшникової олії, забезпечивши близько 32% загальних відвантажень даного продукту з країни.
«Крім того, компанія розширила географію продажів органічної соняшникової олії, відвантаживши в 2020 р. вперше свою продукцію в М’янму і Канаду», — уточнюється в повідомленні.
Нагадаємо, що компанія «Укролія» є одним з провідних гравців олійного ринку України, працюючи як в сегменті традиційної соняшникової олії, так і професійних кулінарних і високоолеїнових органічних олій.
Джерело: propozitsiya.com