Автомобільні перевізники 3 лютого перекрили дороги навколо портів Буенос-Айреса в Байя-Бланка та Квекуено. І хоча влада звільнила автошляхи біля головного перевалочного вузла країни Росаріо, все одно це позначилося на експорті аргентинської сільгосппродукції.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Reuters.
Зокрема, у твіті вантажної логістичної компанії Agroentregas сказано, що у середу до зернових терміналів у Росаріо прибули лише 2065 вантажних автомобілів у порівнянні зі 3995, які тут прийняли торік.
Об’єднання, що представляють соєву, кукурудзяну та пшеничну галузі в Аргентині, виступили зі спільною заявою, у якій закликали національний уряд запропонувати рішення вимог водіїв.
Зазначається, що водії вантажних автомобілів, які постраждали від інфляції, вимагають знизити податки, мита та ціни на паливо, а також встановити графіки зборів, які повинні платити фермери за користування наземним транспортом. Потонувши в рецесії з 2018 року, Аргентина закінчила минулий рік з інфляцію понад 36%, з яких лише у грудні додалося 4%.
«Протести будуть посилені. Блокування доріг збільшуватиметься в національному масштабі», — заявив місцевому радіо керівник неформальної групи водіїв Tuda (Transportistas Unidos de Argentina) Сантьяго Карлуччі.
Невизначеність щодо поставок сільськогосподарських товарів від світового експортера кукурудзи №3 та постачальника соєвих кормів №1 призвела до того, що ціни на кукурудзу і сою на Чиказькій біржі досягли шести-семирічних максимумів.
Джерело: propozitsiya.com