Собівартість органічної продукції у багатьох європейських виробників нижча, ніж у українських.
Про це розповів Віталій Подольников, директор фірми «ВЛТ Флора», що спеціалізується на органічному ягідництві, в ході регіонального форуму «Органічна Україна-2021. Київ», що пройшов 21 квітня, пише propozitsiya.com.
Спікер уточнив, що таке трапляється в ході спроб вийти напряму в невеликі європейські магазини: продукція місцевих конкурентів виявляється дешевшою. Віталій Подольников це пояснює більш вигідними конкурентними умовами: дешевшим кредитуванням, державною підтримкою, ширшим асортиментом добрив, дозволених для органічного землеробства.
Тож, як розповів пан Віталій, його фірма навчилася в Україні продавати свою продукцію дорожче, ніж у Європі — за рахунок торгової марки, роботи з мережами супермаркетів, якості сортування, «холодного» зберігання, логістики.
«Все це коштувало великих вкладень», — додав він.
В цілому ж, за словами В. Подольникова, собівартість органічної продукції на 15-20% вища, ніж вирощеної з використанням хімікатів. Ціна органічної продукції в українських супермаркетах, за його спостереженнями, в середньому на 22% вища, ніж «конвенційної».
«За прямих продажів ця націнка вища», — додав пан Віталій.
Джерело: propozitsiya.com