Європейські споживачі надають перевагу винограду без кісточок

У північній півкулі переходять до споживання імпортного винограду, і цього року знову переважає виноград без кісточок, який стає все більш популярним у французьких споживачів.   Про це пише propozitsiya.com з посиланням на EastFruit.   Ерік Годар Дюран, президент Agence Laparra, яке вже кілька років пропонує виноград Candy, підбиває підсумки динаміки ринку у святковий сезон.   «В даний час ми знаходимося в кінці сезону італійського білого винограду, особливо безкісткового сорту Autumn Crisp. Що стосується чорного винограду, то ми здебільшого продаємо виноград із Молдови. Виноград із Перу та Південної Африки поступово знаходить свій шлях на європейський ринок. Що стосується рожевого сегмента, цього тижня дебютував сорт Candy Heart, а також інші сорти, такі як Flame. Також є і білий виноград, але його смакові якості на даний момент все ще середні», — розповідає фахівець.   У Європу прибувають нові сорти винограду з Перу, які є винятковими, наприклад, білий перуанський виноград Timpson, який з’явиться на французькому ринку на початку січня. Сьогоднішні оптовики працюють в основному з італійським білим та рожевим виноградом із Перу, Південної Африки та Намібії.   Нині, у святковий сезон, ринок дуже динамічний, з високим попитом на виноград без кісточок. Продаж якісного винограду завжди збільшується в цю пору року. Поява сорту Candy Heart напередодні Різдва також стала дуже популярною, що допомогло збільшити продаж, незважаючи на його ціну, яка складає близько 7,50 євро у оптовиків.   Попит на виноград без кісточок зростає з кожним роком, і 2024 не став винятком.   «Це практично стало обов’язковою вимогою покупців. Виноград Candy без кісточок представлений у трьох кольорах: Candy Heart рожевого кольору, Candy Cotton білого кольору та Candy Dream чорного кольору. Агентство Laparra вирішило включити цей сорт до свого асортименту, тому що це стало must-have. На даний момент на ринку представлений лише Candy Heart. Оптовики масово прийняли його, тому що кінцевий споживач від нього божеволіє. Незважаючи на більш високі ціни, ринок дуже реагує», — пояснює Ерік Годар Дюран.   Хоча сорти з кісточкою все ще є, вони поступово втрачають позиції. За словами фахівця, це сорти, які займають місце лише в сегментах з більш доступною ціною, наприклад, з Молдови або Red Globe з Перу, які є на ринку, але в невеликих кількостях, оскільки вони менш популярні. Ціна зараз висока (близько 3 євро), оскільки це початок кампанії.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *