2 квітня в Українській зерновій асоціації відбулося перше засідання, де обговорювався проект Меморандуму про взаєморозуміння між учасниками зернового ринку та АТ «Укрзалізниця» в 2019/20 МР. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на АПК-Інформ.
Вже на початку обговорення заступник начальника департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Анатолій Бондар повідомив, що проект компанією був отриманий напередодні зустрічі і його не встигли опрацювати, однак юристи УЗ чітко сформулювали свою позицію щодо документа, яка є такою: «Підписання Меморандуму не відповідає інтересам АТ «Укрзалізниця» та вимагає повної його переробки».
Як пояснив А. Бондар, кожен пункт, кожна стаття документа ставить якісь умови «Укрзалізниці».
«Зробити те, зробити інше, тарифи не піднімати, малодіяльні станції не закривати… Тут прописані майже всі ті питання, над якими ми зараз і працюємо. Крім того, в ст. 6 йдеться про те, що «Меморандум не передбачає ніяких фінансових зобов’язань між Сторонами за співпрацю, обумовлене цим Меморандумом», тоді як в ст.1 і ст.3 чітко йдеться про фінансову відповідальність для УЗ», – сказав він і додав, що сьогодні учасники робочої групи не досягнуть узгодженого тексту, «його потрібно повністю міняти, виключати звідти питання тарифів, малодіяльних станцій та інші».
Однак, президент УЗА Микола Горбачов попросив представників «Укрзалізниці» залишитися на засіданні і продовжити обговорення.
«Нам би хотілося розуміння від «Укрзалізниці» як ви це бачите, для того, щоб це були партнерські відносини. Основна мета Меморандуму така. Адже Меморандум – це не ультиматум, це виключно Меморандум», – сказав М. Горбачов.
За підсумками півторагодинного засідання всі його учасники домовилися протягом двох тижнів створити робочу групу для подальшого обговорення тексту майбутнього Меморандуму.
Джерело: propozitsiya.com