Компанії MAS Seeds, KUHN, FMC та Timac-Agro об’єдналися заради створення багаторічного проєкту AGROконцентрат, спрямованого на висвітлення та вирішення проблематики вирощування кукурудзи та соняшнику у різних регіонах України. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз проєкту.
Розкриття максимального потенціалу рослин, точне землеробство, збереження вологи в ґрунті, оптимізація витрат на вирощування вже цього літа обговорюються у форматі діалогу з досвідченими аграріями на базі провідних фермерських господарств, де закладено польові технологічні досліди на півдні, сході, центрі та заході країни.
Задля того, щоб поділитися унікальним досвідом із всією Україною, компанії-партнери створили web-платформу AGROконцентрат (www.agro-concentrate.com), на якій у вільному доступі можна знайти технологічні карти, результати дослідів, аналіз польових операцій та погодних умов, фото та відео-звіти із польових заходів, коментарі аграріїв, і отримати рекомендації з обробки ґрунту, вибору гібридів, підбору схем живлення та ЗЗР тощо. Новини з полів України також можна відслідковувати на лонгріді медійного партнера проекту Агробізнес Сьогодні. А вже восени компанії-партнери планують поділитися набутим досвідом з усіма бажаючими під час проведення серії вебінарів.
«Тімак Агро Україна» — це французька компанія, з 60 -річним досвідом у галузі живлення рослин, що входить до складу Roullier Group.
«Тімак Агро Україна» з’явилася у 2013 році. Вона є дочірньою компанією французької Group Roullier — виробника унікальних добрив, у яких в одній гранулі об’єднані мінеральна і органічна складові — екстракти водоростей і інших рослин.
На сьогодні Group Roullier — це незалежна сімейна група (бізнесом досі керує родина Даніеля Рульє), представлена в 131 країні світу. До складу входить 97 виробничих майданчиків, розташованих по всьому світу. Близько 70% бізнесу — це продукти для мінерального живлення рослин.
Компанія «Тімак Агро Україна» об’єднує понад 140 співробітників і має потужну команду консультантів з живлення рослин — понад 90 людей.
Портфель продуктів компанії дозволяє бути представленою у всіх сегментах: від польових культур до овочів і теплиць. Близько 55% клієнтів — це фермери з земельним банком 500–2000 га.
Джерело: propozitsiya.com