Професія пастильє. Як сушіння продукції конвертувати у гроші

Софія Римар працювала над створенням власного бренду «Літо цілий рік» три роки і лише зараз пожинає плоди своєї роботи. Підприємиця з Олександрії, що на Кіровоградщині, виготовляє сушену продукцію (пастила, фріпси, джерки, чаї, набори для глінтвейну, сухі супи) та навчає цьому ремеслу інших — разом із SMM-спеціалістом розробила курс із виготовлення корисних солодощів.

«Коли починала справу, було важко знайти наставника. Навчалася сама, з допомогою YouTube-роликів. Згодом зайшла зі своїми продуктами в Instagram. Нічого не розуміючи, почала купувати курси з просування в соцмережі, таргету та продажів, а згодом і з підприємництва», — розповідає в прямому ефірі Instagram Софія Римар.

Зараз професія пастильє стає все більш популярною. Софія зізнається, що їй це подобається, адже все більше людей дивиться в бік споживання і популяризації корисних смаколиків.

Джерело: agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *