Пекучий бізнес. Наскільки зайнята ніша гострих соусів, і чому це рентабельно

Працюючи су-шефом київського ресторану, Микита Єфанов отримав від постачальника ящик гострого перцю. Усі овочі використати для приготування страв не встигли, і частина з них зав’яла. Викидати було шкода, тому кухар «пішов гуглити», як робити табаско. Перші 20 пляшок розійшлися «на ура».

«Ледь не половину своєї кулінарної кар’єри, яка тривала 13 років, я провів у ресторанах азійської кухні. Люди люблять гостре, хоча це непритаманно українським стравам, — розповідає в ефірі Instagram Микита Єфанов. — Завдяки авторитету в ресторанній справі було легше створювати соуси, адже шефи брали на пробу та давали свої фідбеки. Так сформувався наш із дружиною бренд гострих крафтових соусів «ПеЧе». 

Джерело: agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *