Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» звернулась до влади та керівництва АТ «Укрзалізниця» з проханням припинити маніпуляції зі штучним дефіцитом вагонів УЗ, та розробити ефективну і справедливу процедуру проведення аукціонів.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на УКАБ.
Нещодавно стало відомо, що Укрзалізниця планує знову змінити умови аукціону. Одним з аргументів на користь такого рішення є те, що на зміні наполягають «анонімні» вантажовідправники.
Водночас упродовж останніх трьох місяців сільськогосподарська спільнота постійно вказує на високі ставки оренди вагонів і потерпає від свавілля чиновників УЗ, які створюють штучні умови для дефіциту вагонів на ринку, завдаючи збитків реальним вантажовідправникам зерна.
«Через недалекоглядну політику УЗ і відсутність регламентів, які б систематизували проведення аукціонів на оренду вагонів-зерновозів, аукціони перетворилися на ручний інструмент для маніпулювання та збагачення на аграріях, котрі, в свою чергу, опинилися у безвихідній ситуації та вимушені користуватись послугами монополіста. Крім цього, збільшення строків погодження ЄЛЗ лише загострює становище, за що також розрахуються вантажовідправники», – наголошує Олег Хоменко, генеральний директор УКАБ.
Наразі не існує чітких і зрозумілих правил щодо того, хто та на підставі чого визначає дату проведення аукціонів і кількість вагонів, що виставляються. Ця інформація тримається в секреті. У пасажирському транспорті, навпаки, каси вокзалів працюють щоденно, а квитки продаються онлайн цілодобово.
Тож аграрії вимагають, щоб такі ж чіткі правила гри існували й в площині вантажоперевезень. За відсутності конкретного порядку проведення аукціонів ніхто не несе й відповідальності, оскільки немає що порушувати при незатверджених процедурах.
Джерело: propozitsiya.com