Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/koppst/htdocs/koppst.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
АМПУ інвестує 16 млрд грн у 5 нових проектів | ► КОППСТ

АМПУ інвестує 16 млрд грн у 5 нових проектів

У 2019 році Адміністрація морських портів України (АМПУ) планує завершити виконання власних зобов’язань по п’яти великим інфраструктурним проектам в п’яти портах. Велика частина проектів спрямована на збільшення потужностей з перевалки аграрної продукції. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на АМПУ.

Загальна сума інвестицій по ним складає більш ніж 16 млрд гривень. Також буде розпочато підготовку до запуску масштабних проектів в двох портах. Обсяг очікуваних інвестицій – майже 2 млрд гривень.

“Велика частина проектів, зобов’язання за якими АМПУ планує виконати в 2019 році, спрямовані на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції. Вони реалізуються в рамках державно-приватного партнерства: АМПУ інвестує кошти в днопоглиблення або реконструкцію гідротехнічних споруд (причалів), а бізнес вкладає гроші в розвиток терміналів, модернізацію і збільшення їх потужностей і конкурентоспроможності”, – зазначив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс на прес-конференції, присвяченій пріоритетним напрямам діяльності підприємств, які підпорядковані Міністерству інфраструктури України.

Так, в 2019 році планується завершити реконструкцію причалу 1-з в Одеському порту. Проект передбачає зведення нового зернового терміналу за рахунок приватних інвестицій компанії “Бруклін-Київ” і Louis Dreyfus. У Маріупольському порту фінішує реконструкція причалу №4, біля якого ДП “Маріупольський морський торговельний порт” планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу. У порту Миколаїв буде завершено будівництво причалу №8, під нові потужності з перевалки зерна та олії.

Також близькі до завершення масштабні проекти щодо днопоглиблення. У порту Чорноморськ вже реконструйований підхідний канал і завершуються роботи на акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Це дозволить збільшити можливості обробки зернових та олійних вантажів для підприємств Kernel і Risoil, які інвестують в розвиток власних потужностей, а також інших операторів, які працюють в порту. Проект передбачає, що Чорноморськ зможе приймати судна класу Panamax і post-Panamax.

Триває капітальне днопоглиблення в порту Південний. У перспективі збільшення глибин до 21 м зробить його одним з найглибших портів Чорного моря. Планується завершення реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів №5 і 6, що підвищить конкурентоспроможність державного стивидора “Морський торговельний порт Южний”.

Цього року АМПУ почне підготовку до реалізації ще двох масштабних проектів. Так, в Одеському порту в партнерстві з компаніями СМА CGM, які входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, і “Бруклін-Київ” передбачена реконструкція причалів №13-з і 14-з. Проект передбачає збільшення обсягів перевалки контейнерів на 50 тис. TEU на рік.

У порту Миколаєва планується реконструкція причалу №0, спільно з COFCO – найбільшої китайської продовольчої компанії. За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових та олійних вантажів збільшаться до 4 млн т на рік.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *