ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) і підрядник – компанія China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) 21 грудня 2018 р підписали документи про завершення днопоглиблювальних робіт в морському порту Чорноморськ. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-служба АМПУ.
«За останні 20 років суттєво збільшилася кількість заходів у порт Чорноморськ великотоннажних суден з осадкою понад 14 м. Тому від реалізації проектів реконструкції підхідного каналу та 1-го ковша Сухого лиману залежить майбутній розвиток порту. По завершенню цих проектів державні і приватні стивідорні компанії, які працюють в порту зможуть приймати великотоннажні судна з осадкою до 14,5 м типу Panamax і post-Panamax», – зазначив керівник Адміністрації морських портів України Райвис Вецкаганс.
В результаті проведених днопоглиблювальних робіт були збільшені параметри підхідного каналу: довжина – до 1600 м, ширина – до 160 м, глибина – до 16 м. Зараз днопоглиблювальних флот CHEC працює в операційній акваторії першого ковша Сухого лиману. Вже завершена перша черга днопоглиблення операційної акваторії та почалися роботи по реалізації другої черги. По завершенню всіх трьох черг днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману глибини в його центральній частині досягнуть 15 м.
Відзначається, що інвестиції АМПУ в реалізацію проекту становлять 404,1 млн грн (без ПДВ). Роботи виконує днопоглиблювальних флот підрядника China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC), який був обраний за результатами відкритих торгів у системі державних закупівель Prozorro. Завдяки прозорій процедурі та конкурентній боротьбі на торгах, економія коштів склала 10% від очікуваної вартості або 40 млн грн.
Джерело: propozitsiya.com