В сезоні 2019/2020 років тенденція до зростання експорту українського яблука збережеться

Під час виступу на дев’ятій міжнародній конференції «Яблучний бізнес України-2019», яка проходить цими днями у Дніпрі, керівник проекту «АПК-Інформ: овочі і фрукти» Олександр Хорєв проаналізував підсумки яблучного сезону 2018/2019 років і назвав основні фактори, які будуть формувати ситуацію на ринку яблук в наступному сезоні. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на ukrainefood.org.

За словами фахівця, незважаючи на перевиробництво і рекордні обсяги українського експорту, на ринку відчувався брак якісного яблука. Також минулий сезон підтвердив інтерес до українського яблука за межами СНД.

Олександр Хорєв зазначив, що в сезоні-2018/19 років українське яблуко було представлено на ринках 50 країн світу.

«У нас зміна лідерів серед покупців українського яблука – в трійку головних покупців увійшли Туреччина і Ірак за обсягами. У лідерах залишається Білорусь, проте вона втрачає свої позиції. Такий прорив стався завдяки пробним постачанням в східний регіон. У країнах Азії яблука спробували, сподобалося наше яблуко і ось результат – в цьому році 41% експорту довелося на азіатський регіон», – констатує фахівець.

У новому сезоні тенденція до зростання експорту збережеться. Цьому, за словами Олександра Хорева, сприятиме активна рекламна кампанія, зростання частки якісного яблука в загальному виробництві та збільшення кількості українських виробників, що мають сертифікат GLOBAL G.A.P.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *