Главная / АГРОНОВИНИ / Вихід на експорт є ключем до розвитку українського агросектора — ФАО

Вихід на експорт є ключем до розвитку українського агросектора — ФАО

Однак, експортувати доцільно тільки тоді, коли є в наявності хоча б мінімальні експортні обсяги якісної продукції. Навіть працюючи в нішевих сегментах, необхідно розуміти, що головною запорукою успішного розвитку бізнесу є вихід на експорт. Про це заявив Андрій Ярмак, економіст Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на АПК-Информ.

«Необхідно чітко розуміти: ніша — це не культура, ніша — це філософський підхід до бізнесу, продукту або послуги. А головне, що ніша — це не назавжди! Отже, якщо ти вже знайшов свою нішу, це не означає, що можна розслабитися. Це означає, що треба бігти ще швидше! Адже далі є два шляхи: або розвивати експорт, або чекати, поки в цьому сегменті зросте конкуренція і ця продукція втратить свою унікальність, а відповідно і «нішевість», — зазначає експерт.

Андрій Ярмак додає, що експортувати доцільно тільки тоді, коли є в наявності хоча б мінімальні експортні обсяги якісної продукції. Так що для невеликих господарств в даному випадку існує єдиний вихід — це кооперація.

«Не вміємо, не хочемо, не готові — будемо змушені кооперуватися, тому що це актуально як для тих, у кого 1 га, так і для тих, у кого 10 тис. га», — сказав він.

Серед нішевих трендів, які заслуговують на увагу, Андрій Ярмак виділив сушку та заморозку.

«Якщо ми говоримо про сушіння, то тут може бути кілька сегментів: це і сировина для лікарської промисловості, для трав’яних та фруктових чаїв, для настоянок і харчової промисловості, або навіть готовий продукт — все залежить від того, що саме сушити. Але в будь-якому випадку це — можливості для експорту», — зазначає експерт.

У той же час, попит на заморозку зростає швидко завдяки ХоРеКа. Варто тільки дивитися на можливості цього сегмента ширше. Адже заморозка — це не тільки ягоди. Це і дикороси, гриби, фрукти, навіть яблука, а також широкий спектр овочів, трави та інше.

«Смачні продукти — виготовлені із замороженої сировини, адже ягоду або інші плоди можна збирати у фазі повної стиглості! Потенціал зростання сегмента надзвичайно високий, але варто дбати про ефективність з самого початку! А головне: заморозка — це експорт», — підкреслив Андрій Ярмак.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Компанія UPL Limited придбала 100% акцій китайської агрохімічної компанії Ляотінь Йолу

Компанія UPL Limited («UPL») через одну зі своїх гонконзьких філій досягла вирішальної угоди щодо придбання ...

David Montgomery Womens Jersey