У компанії НІБУЛОН департамент логістики активно впроваджує принципи Lean-менеджменту — підходу, що допомагає ефективно використовувати ресурси, зменшувати втрати та постійно вдосконалювати процеси. Одним із головних напрямів змін стало оновлення системи ремонту вантажного транспорту.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис на facebook сторінці НІБУЛОН.
У центрі уваги — чітка організація ремонту, прозорий облік технічного обслуговування і зменшення витрат.
Команда логістики спочатку провела глибокий аналіз усіх видів ремонтних робіт. За результатами створили класифікацію, яка поділяє ремонти за частотою їх виконання:
На основі цих стандартів у компанії запрацювала нова цифрова система управління ремонтами. Вона дозволяє обирати конкретне авто і тип ремонту, призначати відповідальних, фіксувати виконання та аналізувати відхилення від графіка.
У компанії пояснюють, що така система не лише спрощує роботу, а й допомагає накопичувати дані про проблеми — наприклад, дефекти деталей чи слабкі місця в організації праці. У майбутньому ці дані використають для створення прозорої системи мотивації працівників.
Також у НІБУЛОНі почали впроваджувати систему 5С — вона допомагає зробити робоче середовище впорядкованим, безпечним і зручним. Зокрема, завершили розмітку приміщень, оптимізували розташування обладнання та закупили спеціальні візки для перевезення запчастин і мастил. Це полегшило фізичну роботу працівників і зменшило ризик пошкодження деталей.
Надалі компанія планує завершити стандартизацію всіх видів ремонту, розширити можливості цифрової платформи, зокрема, інтегрувати її з обліком запасів, і запустити пілотний проєкт з мотивації персоналу на основі результатів роботи.
Джерело: propozitsiya.com