Український бізнес у воєнний час: виклики та перспективи борошномельної галузі

Голова Спілки «Борошномели України» Родіон Рибчинський в інтерв’ю для видання LIGA.net розповів про основні труднощі, з якими стикається український бізнес під час війни, а також поділився своїм баченням розвитку галузі до 2025 року.     Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис на facebook сторінці «Борошномели України».   «Кадрова проблема виростає як снігова куля у цілий комплекс питань, адже саме люди є двигуном економіки», — наголосив Рибчинський.     Він зазначив, що завершення війни стане як можливістю, так і викликом для економіки. Зокрема, бізнесу доведеться адаптувати ветеранів до цивільного життя, вирішувати проблему кадрового дефіциту та зберігати конкурентоспроможність на зовнішніх ринках.   Основні виклики для галузі:  

  • Інтеграція ветеранів. Бізнесу і державі доведеться спільно працювати, аби створити умови для їх працевлаштування.
  • Преференції для українських товарів у ЄС. Продовження дії торгових пільг є важливим для стабільного експорту.
  • Адаптація до стандартів ЄС. Українські компанії мають швидше переходити від теорії до практичних змін.

  За словами Рибчинського, одним із напрямів, який може показати зростання, є крафтове виробництво харчових продуктів. Натомість індустріальний сектор стикається з такими перешкодами, як високі податки, дефіцит робочої сили та зменшення попиту.     «Майбутнє галузі залежить від гнучкості бізнесу та підтримки держави. Вирішення кадрових питань, інтеграція до європейських ринків і адаптація до нових реалій стануть ключовими завданнями на найближчі роки», — підсумував Рибчинський.     Український бізнес продовжує працювати в умовах війни, демонструючи стійкість та адаптивність. Але для збереження цієї динаміки потрібні спільні зусилля бізнесу, держави та міжнародних партнерів.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *