Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/koppst/htdocs/koppst.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
Стратегічні вигоди органічного виробництва. На чому зосередитись фермеру | ► КОППСТ

Стратегічні вигоди органічного виробництва. На чому зосередитись фермеру

Українському аграрію не завжди вдається отримати надбавку до ціни за вирощену органічну продукцію. Маржа може складати від 0 до 50%. Але якщо розглядати перспективи найближчого майбутнього, то органічна продукція, зважаючи на вуглецеві ланцюги та викиди парникових газів на одиницю продукції, має певну пріоритетність і переваги перед традиційною.

Як розповів провідний фахівець із сертифікації «Органік Стандарт» Василь Шукалович, цінники на органічну продукцію дуже коливаються, тож не можна чітко сказати, що виробник має 10% або 25% надбавки до ціни. Є така категорія продуктів, наприклад, соя, яка зазвичай не має надбавки, але минулого року вона складала 20%. Років 5-6 тому траплялося, що надбавка на сою доходила до 50%.

За даними «Органік Стандарт», в Україні у структурі органічних бобових останніми роками 96% займає соя. На сьогодні всі підприємства органічного сектору відпрацювали технології вирощування сої та вийшли на той рівень якості, який задовольняє європейських покупців. Здебільшого українську сою імпортують країни з розвинутим тваринництвом і ринком кормів, які переробляють її на лецитин та інші продукти.

Джерело: agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *