Відновлювальний тренд. Після стрімкого падіння ринок споживання замороженої продукції зростає

До 2022 року в Україні заморожена продукція вітчизняного виробництва складала 73%, імпорт, відповідно, — 27% (основні торговельні потоки були з Польщі, Німеччини та Бельгії). Торік ситуація стала кардинально іншою — ввезена заморожена продукція склала 71%, а те, що було виготовлено в Україні, — 29%.

Це цифри повного циклу (вирощування, збір, заморожування і продаж по В2В і В2С каналам збуту).

Про це під час своєї презентації на міжнародному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024 розповіла керівник відділу розвитку компанії «Ярофрут» Марина Данилюк.

«Ярофрут» (Львівщина) є лідером із виготовлення та постачання високоякісних заморожених ягід, фруктів і овочів для харчової промисловості та HoReCa. 

Марина Данилюк, керівник відділу розвитку компанії «Ярофрут»

29% — це ті господарства, яким 2023 року вдалося втримати й налагодити свою роботу на українському ринку попри всі виклики. Торік лише з Польщі до України було завезено 2,6 млн кг заморожених ягід, фруктів та овочів. Серед інших імпотерів — Нідерланди, Бельгія, Австрія, Німеччина та Сербія.

Джерело: agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *