Українська продукція тваринництва відкрила понад 90 ринків світу

За останні 4 роки було відкрито 91 міжнародний ринок для української продукції тваринного походження і погоджено низку форм міжнародних сертифікатів на експорт.

Про це говориться у повідомленні Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. 

«Диверсифікація міжнародних ринків збуту відкриває нові можливості для розвитку вітчизняного бізнесу. Це і побудова нових виробничих потужностей, і створення нових робочих місць, і залучення інвестицій в нові технології», — зазначили у відомстві. 

Найбільше можливостей для збуту власної продукції за кордон мають українські виробники молочних продуктів, яєць, м’яса птиці та меду. Всі ці продукти можливо експортувати до країн ЄС, крім того:

  • молоко та молокопродукти — ще в 12 країн світу: Боснія та Герцеговина, Катар, Королівство Саудівської Аравії, Північна Македонія, Ліван, Японія, Аргентина, Лівія, Кувейт, Туреччина, Кенія та Домінікана; 
  • яйця та яєчні продукти — ще в 13 країн світу: Боснія та Герцеговина, Катар, Марокко, Північна Македонія, Сінгапур, Тайвань, Об’єднані Арабські Емірати, Ізраїль, Королівство Саудівської Аравії, Республіка Корея, Японія, Ефіопія та Пакистан;
  • м’ясо птиці — ще в 8 країн світу: Ефіопія, Катар, Північна Македонія, Сінгапур, Об’єднані Арабські Емірати, Японія, Ліберія та Канада;
  • мед — ще в 4 країни світу: Китайська Народна Республіка, Сербія, Королівство Саудівської Аравії, Катар.

У відомстві нагадали, що першим кроком для експорту власної продукції за кордон є подання оператором ринку запиту для затвердження експортних потужностей відповідно до наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 №38  територіальному органу Держпродспоживслужби за місцем розташування потужності.

Джерело: agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *